Nie każdy zdaje sobie sprawę, że amortyzatory motocyklowe wymagają okresowych przeglądów serwisowych. Wymiana oleju jak i zużytych części jest niezbędna do prawidłowego działania zawieszenia. Części jak i olej wewnątrz amortyzatorów ulegają zużyciu, szczególnie w sportach ekstremalnych, gdzie zawieszenia pracują w pełnym zakresie skoku. Prawidłowo serwisowane zawieszenie po przekroczeniu odpowiedniej ilości motogodzin, powinno być rozebrane na części pierwsze, a każda z jego części dokładnie umyta z zanieczyszczeń powstałych z wycierających się panewek ślizgowych. Po dokładnych oględzinach bezwzględnie należy wymienić wszystkie elementy, które wykazują ślad zużycia. W tylnych amortyzatorach najczęściej zużywają się panewki, które nie wymieniane na czas nieodwracalnie mogą zniszczyć korpus amortyzatora, a co za tym idzie narazić nas na duże koszty remontu lub zakupu nowego. Warto też wiedzieć, że amortyzator tylni powinien być odpowiednio odpowietrzony, a tą możliwość mamy tylko przy użyciu pompy próżniowej, która daje nam 100% pewności, że wewnątrz nie znajdzie się powietrze, które powoduje grzanie się amortyzatora i jego nie efektywną pracę. Warto okresowo zadbać o zawieszenie i zalać je nowym jakościowym olejem oraz co jakiś czas wymienić panewki. Zachęcamy Was do dbania o Wasz zawias, a różnicę w jeździe poczujecie na pewno. W trosce o wasze bezpieczeństwo i zadowolenie gwarantujemy najwyższą jakość świadczonych przez nas usług. Masz pytania,chcesz dowiedzieć się więcej na temat zawieszeń, pisz lub dzwoń chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
MOTOCROSS WYCZYNOWY: | PRZÓD co 20 mth | TYŁ co 10 mth |
MOTOCROSS AMATORSKI: | PRZÓD co 30 mth | TYŁ co 20 mth |
ENDURO WYCZYNOWE: | PRZÓD co 20mth | TYŁ co 10 mth |
ENDURO AMATORSKIE: | PRZÓD co 40 mth | TYŁ co 30mth |
TOR WYŚCIGOWY (SZOSA): | PRZÓD co 20 mth | TYŁ co 10 mth |
ENDURO ADVENTURE / SZOSA : | PRZÓD co 25000km | TYŁ co 15000km |